En hel dag på stan

Nu har jag precis kommit hem från stan. Jag är helt slut nu ;) Men jag har haft en jätte bra dag tillsammans med min pappa. Vi lunchade på stan och han följde med mig i alla butiker som jag ville gå i. Jag har köpt ett par gravid leggings, smink och kläder till lillen ♥ ♥ ♥
 
Jag ska lägga upp bilder på det jag har köpt snart på bloggen, ska bara lägga mig i soffan en stund och vila lite (y) ♥
 
Föresten en sak som jag har märkt när jag köper saker till lillen är att dom i kassan aldrig tror att det är till mig. Dom kollar på mig och säger " Ska jag slå in det?". Visst i början när magen inte var så synlig förstår jag, men nu står jag där med magen i vädret och säger " Nej tack, jag ska ha dom". Det här kanske inte är någonting att störa sig på men jag gör det x)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!