Hemma igen

Nu sitter jag här tidigt på morgonen igen för vi är hemma igen. Jag har haft en underbar helg! ♥ Jag ville verkligen inte åka hem igår men jobbet kallar så fanns inte en chans att vi kunde stanna kvar :( Vi tog kort och vi har ett väldigt fint minne ;D
Idag när klockan ringde kvart i 6 och jag bara skulle gå upp så var det såå tungt, jag är jätte trött och vill bara stanna hemma idag och fixa med hemmet men icke då, bara att gå o jobba. Men jag får tänka att det är jobbet som gör att jag kan åka iväg och ha så här roligt som jag haft! :D  Jag hörde igår att det kanske bara blir en tre dagars vecka den här veckan på jobbet ;) Hoppas det blir så.
 
Ha en bra dag!! ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!