På arbetstid

Jag sitter på jobbet just nu och fördriver tiden. Min sambo är hemma och fixar en överaskning åt mig, så jag får hålla mig borta från hemmet ett tag ;)
 
Nyss på lunchen så gick jag för att köpa mat från en thaivagn 4 min bort från kontoret. Jag stod utanför thaivagnen för någon dag sen och det luktade super gott! Så jag kollade på deras meny och allt lät jätte gott men jag körde på ett säkert kort och tog biff med basilika. Jag går tillbaka till kontoret och sätter mig ner vid bordet med min goda thai mat. Jag smakar på maten och " Mmmm vad gott det är! " Efter ca fyra tuggor så känner jag hettan i maten, mina läppar börjar svida och tungan bränns. Jag dricker efter varje tugga jag tar. Tillslut så slänger jag maten. Det blir för starkt för mig och jag som brukar tycka om biff med basilika, men dom i thaivagnen hade gjort den rätten mycket starkare än vad den brukar vara. Så konsekvensen av det blev att jag inte blev helt mätt och belåten.
Haha nu blev det ganska lång text om min lunch idag men jag blev så besviken och arg xD
 
 
Källa: Google.se
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!