Jobbig dag

Idag har jag varit väldigt känslosam och det har varit så jobbigt. Det började med att jag har haft tråkigt och varit rastlös större delen av dagen, sen blev jag irriterad och arg och nu i flera timmar så har jag varit väldigt ledsen. Den här kvällen har varit hemsk =( Usch vill ju inte vara ledsen jag vill vara glad! ...
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin- Två bli tre

Dessa hormoner e inte att leka med alltid. Har också haft dåliga dagar, fördelen är att de oftast inte håller i sig så många dagar och att man e glad resten :D

Svar: Nej verkligen inte haha! Jag var jätte ledsen och det handlade inte om något speciellt heller :P
Felicia

2013-11-30 | 16:04:26
http://tvablitre.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!