Orolig igen

Jag står inte ut med att vänta! Jag har blivit väldigt orolig igen... tänk om det inte är som det ska i magen för jag känner ingenting alls =( Vad jag vet så har vi ingen privat klinik att gå till heller om man vill kolla ul tidigare. Nu är det "bara" 5 dagar kvar tills jag får svart på vitt hur det står till i magen. Jag hoppas av hela mitt hjärta att jag bara nojar i onödan </3
 
Ni som har varit gravida eller är några veckor längre än mig hur kände ni i v.17+5 ?
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin- Två bli tre

Jag kände inte varje dag så "tidigt". Jag känner igen det där, ju närmre vi kom ultraljudet ju oroligare blev jag. I väntrummet inför UL hade jag hjärtklappning och otroligt ont i magen av oro, men allt var som det skulle :D

Det kommer säkert vara hur bra som helst, men jag vet precis hur jobbig den där oron är!

Svar: Åh tack så ditt svar. Det hjälper verkligen att höra från någon annan att det är normalt :') Jag kommer garanterat vara lika orolig och nervös när det är våran tur att sitta i väntrummet! ^^
Felicia

2013-11-30 | 16:03:25
http://tvablitre.blogg.se
Anonym

Hej!!!
Jag är inne på min andra graviditet och är i vecka 17+5. Jag känner ingenting ännu oxå då är det ändå min andra graviditet. Då säger alla att man ska känna tidigare! Jag har gjort två ultraljud och den sprattlade runt för fullt där inne! I min första graviditet kände jag inget från vecka 22! Det är ju så himla individuellt! Så länge du inte haft några blödningar eller liknande så är det förhoppningsvis ingen fara! Kram

Svar: Hej! Va skönt o höra. Jag har inte blött någonting sen sista mensen innan jag plussade. Jag får nog vänta ett tag till tills jag också känner något i magen :') Kram
Felicia

2013-11-30 | 22:11:16




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!