Vinterskor + Mössa

Idag hämtade pappa upp mig för att vi skulle luncha på stan idag. Vi åt kina mat, så himla gott. Sen gick vi en runda på stan och efter det så åkte vi till tuna park och shoppade lite ;) Jag fick ett par super sköna och mysiga vinterskor av min pappa och så köpte jag en jätte söt mössa, så nu är jag snart redo för vintern!
 
 
Jag kommer aldrig att frysa om fötterna i vinter och jag kommer kunna ha dom här i flera år och leka med barnen i snön ;)
 

Mysiga!
 
 
Min jätte söta mössa
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin- Två bli tre

Vilka fina skor!!

Svar: Ja visst är dom och helt underbara på fötterna! Trotts att det är vinterskor så känns fötterna lätta och mjuka :)
Felicia

2013-11-05 | 16:46:51
http://tvablitre.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!