Helgens bilder


God morgon!
Jag och Lucas gick upp kl.08.15 idag.
Det var ganska skönt för jag kände mig inte jätte trött som jag har gjort ett tag nu.
Lucas är ju 2 månader nu och 4 dagar ;) Det är så roligt att se hur han utvecklas. Han har börjat "skratta" så det hörs och pratar på länge ibland. Lucas har också hittat ett ganska högt ljud som han gör ibland och det är så gulligt!  ♥
 
Idag ska vi städa här hemma, det blir ju inte allt för ofta med den saken längre och jag är ju som person att jag vill helst ha det städat hemma och jag blev så under graviditeten haha ^^ Kanske att jag hade liiite för mycket tid så jag började städa typ varje dag ;)
 
Ha en bra dag!! ♥
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!