Sola och bada...

God morgon!
Jag passar på att blogga lite nu när Lucas sover. Vi har ju strålande sommarväder och det kommer att hålla i sig vilket jag tycker om, men när det är ca 30 grader varmt så vill jag ju hänga på stranden och sola och kanske doppa sig lite i vattnet. Det här låter väldigt dumt eftersom att det var 9 veckor sen jag födde men jag vågar inte vara på stranden för jag har bristningar lite här och där och min mage är fortfarande mjuk eftersom att jag inte har börjat göra situps än. Jag skulle inte känna mig bekväm alls så jag håller mig borta från allt sånt den här sommaren ...
 

Från förra sommaren ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin- Två blev tre

Ímorgon har det gått 6 månader sedan N föddes och jag kan äntligen börja träna magen igen! Men jag skiter egentligen i hur den ser ut, det är beviset på att min älskade lille pojke har legat där inne :D <3

2014-07-27 | 20:27:48
http://tvablitre.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!