tre tal

Jag har nu varit i Kolmården tre somrar i rad. sommaren 2012 var min och sambons första semester ihop.
Vi åkte dit med hans dotter och hans föräldrar. Sommaren 2013 var det bara jag och sambon som åkte och det blev en hel galen helg haha :'D ♥ Och den här sommaren åkte vi som en familj. Vi har bott på en camping varje gång vi åkt dit ( i stuga fast inte när vi åkte själva då tältade vi ^^ ). Alla gånger har varit helt olika varandra men det har varit bra!
 
Bamsesvärld var ett måste alla gångerna, haha ;)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin- Två blev tre

Roligt med traditioner ju :D

Svar: ja det tycker jag också :D
Felicia

2014-07-15 | 19:32:34
http://tvablitre.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!