Min dag så här långt...

Dagen började kl.05.00 hos oss. Lucas brukar vakna för dagen då och somnar inte förens vid 8.00-9.00 igen. Våran morgon och förmiddag har bestått av mycket skrik och gråt för våran lilla älskling har ont i magen. Dumma bubblor i magen :(
Vi har börjat ge Lucas minifom droppar innan han ska äta och det har hjälpt lite grann men jag hoppas på att det ska bli bättre.
 
Nu på eftermiddagen så åkte vi till babyproffsen och köpte påfyllning av påsar till våran blöjpapperskorg, kudde   och en mjuk hårborste till Lucas. Efter det så åkte vi och köpte en bilbarnstol som Lucas ska ha när han har vuxit ur babyskyddet :)
 
Snart ska jag och sambon äta god mat och kolla på film och ikväll blir det ost och kex till Seinfeld, mysigt ♥
Jag kan inte kolla på film på kvällarna längre haha, jag är så sjukt trött! Så att se ett avsnitt på ca 20 min är lagom för mig ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin- Två blev tre

Har ni testat magmassage? Gjorde under på N när han hade ont i magen de första månaderna :)

http://www.1177.se/Skane/Fakta-och-rad/Behandlingar/Spadbarnsmassage-vid-kolik/
fast vi gjorde 2 omgångar och 10 sekunder o 10 gånger per rörelse (som vår BVC kör. tyckte att de sista sekunderna gjorde mest skillnad).

Svar: Tack för tipset! Det ska jag testa :)
Felicia

2014-06-09 | 15:47:50
http://tvablitre.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!