Ny vecka

God morgon, nu är det ny vecka och nya tag som gäller. I Fredags så fick jag min lön, jippi!! :D Jag fick inte så mycket som jag trodde men det fanns sin förklaring till det och det var för att det hade varit många rödadagar och inte fulla dagar på vissa. Nästa lön ska vara mera hoppas jag ^^. Jag har inte shoppat någonting ännu för mina pengar men jag ska göra det nu i veckan så jag får en liten belöning för allt slit.
 
Nästa månad som är snart så ska jag och älsklingen börja packa lite smått inför flytten. Vi tänker att det är lättare att ta lite i taget så det inte blir så jätte mycket sen i sista minuten. Vi räknar verkligen ner nu för vi vill flytta nu helst ;)  ♥
 
Ha en bra dag!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!