Eko!!

Hallå! I morse så skrev jag ett långt inlägg men det försvann ....-.- Jag har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna. Jag har fullt upp, massa saker runt mig, mycket måsten och det som tar mest tid är ju såklart Lucas. Jag har knappt någon egen tid och när jag väl har det så har jag prioriterat annat tyvärr. Lucas sover ca 2.5 timmar per dag och somnar för natten ca 20.00-21-00. Lucas har inte varit den som gråtit och skrikit på natten men NU gör han det. Det är inte vakna-äta-sova längre. Nu vaknar ha äter och sen skriker och gråter han och så är det alla gånger som han vaknar på natten. Nu är det här ett negativt inlägg jag vet men jag måste få skriva av mig, allt är inte på rosa moln ( inte för mig i alla fall ) Men självklart så skrattar och busar vi med. Min älskade son Lucas ♥ ♥ ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


moamedalicia.blogg.se

Vad mysigt med bärsele, vad söt han är ju ljushårig? =) vad fort bebisar växer =) =( <3

Svar: Ja jätte mysigt :) Ja hihi pappas färger ;) men mammas ögon <3 Ja verkligen, han är ingen liten plutt längre =P <3
Felicia

2014-09-08 | 10:08:52
http://moamedalicia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!