Våran lördag

Hallå! Idag så lämnade vi våran älskade lille plutt hos hans mormor och han sover över också! Jag och min sambo har egen tid idag till söndag förmiddag :) Jag och min sambo har varit på Ikea och Erikslund idag. Vi köpte en dyna till Lucas barnstol och en vinter mössa och vantar. Kvällen har vi spenderat hemma med att spela tv-spel och snart ska vi kolla på en film sen blir det att gå och lägga sig. Jag kan inte fatta att jag ska få sova en hel natt utan att bli väkt/ behöva gå upp varannan timme på natten. Jag ska få sova! Det har jag inte gjort på snart 5 månader. Samtidigt som jag har tyckt att det är sjukt skönt att vara ensam med min sambo så saknar jag ju såklart våran skrutt ♥ Det kommer bli så roligt att få krama om Lucas i morgon ♥ ♥ ♥ Men nu ska jag lägga mig i soffan med min sambo och kolla på film, mysigt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!