My mum is awesome

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica

Nu tappade jag bort inlägget som jag kommenterade förra gången så jag svarar här istället. Jag har inte heller varit bra på att höra av mig, det har som sagt rullat på senaste tiden. Men så kan det vara, vi får försöka hitta någon dag som passar nu istället. :) Vi flyttade in i lördags och än så länge trivs vi superbra. Såå skönt att ha lite utrymme (eller mycket snarare, vi har ett helt extrarum utan någonting i haha). Hur är det med dig?

Svar: Va roligt! :) Just nu så är jag såå trött och mina dagar ser identiska ut haha men annars så är det bra. Vet du vad som skulle va kul? Om du och jag satt och drack vin och snackade om livet och allt möjligt ;) Hur är det med dig?
Felicia

2014-09-04 | 19:30:11
Jessica

Då är vi två haha. Jag har praktik på akuten nu och i tio veckor frsmåt och är så fruktansvärt trött. :P absolut. Men jag dricker inte vin just nu. Du kanske kan gissa varför ;) men det skulle vara superkul om vi kunde sätta oss ute någonstans och snacka lite skit. Om du kan. Annars tar vi det hemma hos någon av oss. Kram

Svar: Jaa jag förstår! :) Ja men jag ska försöka hitta tid till att ses ute någonstans ( behöver komma hemifrån xD ) Energi kramar till dig så du orkar med praktiken!
Felicia

2014-09-05 | 13:59:45
Jessica

Jag är gravid, det är därför jag inte dricker vin hehe :P borde egentligen vänta med att säga det tills missfallsrisken är mycket mindre men äsch ;) förstår att du vill komma hemifrån.lite vardagspaus.kram

2014-09-05 | 14:43:22




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!