7 Augusti 2013

God morgon, nu har vi äntligen flyttat till våran nya lägenhet. Jag tycker om den jätte mycket! MEN att flytta är inte det lättaste. Jag har jobbat varje dag i ca två veckor. Gå upp halv 6, börja jobba  kl.7.00, går från kontoret ca 16.15 och fortsätter jobba antingen i gamla lägenheten eller den nya till sent på kvällen. Jag orkar fan inte jobba mera! Hur känns det att inte vara trött hela dagarna? Idag så hämtar min sambo upp mig efter jobbet och vi ska åka direkt hem och inte städa, plocka upp eller ner saker. Bara känna att nu har jag slutat jobbet fan va skönt att komma hem. När jag gick upp idag ur sängen kände jag så starkt att idag vill jag sjukskriva mig, men såklart så kan jag inte göra det för vi behöver alla pengar om jag kan tjäna så det gick ju fet bort.
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!