Barnvagn

Jag är så himla sugen på att börja kolla på barnvagn nu. Vi har kollat på babyproffsen en gång och då hittade jag en mörkblå brio vagn som jag blev helt förälskad i :) Men vi ska kolla i Västerås också på babyland ( tror jag att det heter ) vi ska åka dit i helgen ♥
Jag och min sambo vi är så olika när det kommer till bebissaker, jag vill gärna köpa allt på engång och han är mera avslappnad och skulle kunna handla allt i sista sekund ;) Men vi har ju börjat köpa lite smått i alla fall så jag är nöjd.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Catrin- Två bli tre

Vi tittade på vagn tidigt, beställde också ganska tidigt. Där vi köpte kan man boka en vagn mot en handpenning, sen hämta när man vill. Vi hämtade vagnen för några veckor sedan, när de kändes bra helt enkelt, så slapp den ta upp massa plats. Kolla om de har förlossningsgaranti också, de e guld värt att veta att OM något skulle hända köper de tillbaka den. Va e de för en vagn ni tittat på? :)

Svar: Okej tack så mycket för tipset! Jag vet inte riktigt vad den heter men det är en Brio vagn och vi såg idag att den kostar 8.500:- liiite väl dyrt tycker vi så vi ska fortsätta o kolla på andra vagnar, men jag har verkligen fastnat för Brio vagnen :P
Felicia

2014-01-03 | 12:28:25
http://tvablitre.blogg.se
Catrin- Två bli tre

Vi har en Brio Go o e totalt kär i den!

2014-01-03 | 19:40:07
http://tvablitre.blogg.se
Catrin- Två bli tre

Vi har en Brio Go o e totalt kär i den!

Svar: Jag har kollat upp nu vad den heter och den heter Brio Happy Superior :)
Felicia

2014-01-03 | 19:40:33
http://tvablitre.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!