sommar promenad

Igår och idag så har jag och min sambo gått promenad med Lucas i vagnen och han sover så bra när vi är ute. Det fläktar ju mycket mera. Det är så otroligt mysigt att promenera tillsammans. Vi pratar mera och så kollar vi på alla fina villor och drömmer oss bort och berättar för varandra hur vårat drömhus ska se ut :) ♥
 
När sambon har kommit hem från affären så ska vi försöka ha en myskväll med grönsaker och dipp, mums! :D
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


moaa

Jag följer din blogg fortfarande och tittar nästan varje dag men har ej kommenterat för att jag tittat via mobilen tidigare. Så segt att skriva via där. Gu vad snabbt Eran fina bebis växer <3 har ni kommit in i föräldrarollen helt? hur går det annars med allt?<3

Svar: Åh vad roligt att höra <3 Haha ja han växer så snabbt! gissar på att det är hans pappas gener ;)
Jo men jag känner nog att jag har kommit in i rollen som mamma och det går bra. Allt förutom amningen har gått bra :)
Hur har du det? Tänk att eran lilla sötnos blir snart 1år. Kram <3
Felicia

2014-07-10 | 21:32:45
http://moamedalicia.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!