Sommaren är här!

God morgon!
Nu är sommaren äntligen här hos oss. Igår var det 30 grader varmt, puh. Jag älskar sommaren men det blir att hålla sig i skuggan med våran lilla älskling ♥
 
Föresten Lucas hade det jätte bra hos sin mormor i förrgår och han hade "bara" magknip i 15 minuter sen gick det över, så det var jätte skönt att höra. Sen så hade Lucas och hans mormor pratat jätte länge med varandra och Lucas hade också skrattat mycket ( skrattet är en väldigt glad mun och ett litet ljud ). Det är så roligt att se att han är så social och väldigt med.
 

Jag bjuder på en bild från slutet av min graviditet.
Här gick jag bara och längtade att allt skulle sätta igång. Jag var så klar med att vara gravid ;) ♥
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!