Tidig morgon

God morgon, idag ville Lucas inte somna om. Han vaknade ca kl.06.30 men vi låg kvar i sängen till kl.07.00
( i hopp om att han skulle somna om ;) )
Sen gick vi upp och jag fixade mat till Lucas och så la vi oss i sängen igen och jag matade honom, men han somnade inte efter det heller så det var bara att gå upp. Han låg först i babynestet en stund men sen så lekte vi lite med babysittern och nu sover han. Jag sitter med mitt älskade kaffe och har morgonen för mig själv, så skönt. Sen när alla har vaknat här hemma så kör dagen igång och vi ska till parken zoo idag! Jag ska fota mycket :)
 
Ha en bra dag! ♥
 

En bild från våren 2012. Jag och sambon träffades i januari 2012 så allt var väldigt nytt här ♥
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!