Börjar få en vardag igen <3

Nu är Lucas 2 veckor och 5 dagar. Jag känner att jag lärt mig hans signaler bra och dagarna funkar bra. Det ända som fattas nu är att jag ska våga gå ut själv med vagnen. Vi bor i lägenhet och såklart så bor vi högst upp utan hiss... inte nog med det så har vi värdens minsta entré och trapphus så det bli väldigt trixigt att böka med vagnen. Men jag har klurat ut hur jag ska göra när jag ska gå ut men inte när jag ska in igen haha. Men det ska jag lösa. Nästa vecka på onsdag så ska jag och Lucas till BVC kl.13.00 och min sambo jobbar då så då har jag inget val så jag måste ut med vagnen, men det kanske bara är bra ;)
 
Nu till en annan sak, under graviditeten så fick jag helt plötsligt en annan klädstil på grund av att jag växte ur mina kläder och så köpte jag några gravidplagg som jag använde under hela graviditeten för att det var bekvämast så. Nu efter graviditeten så vet jag inte riktigt vad för kläder jag tycker om längre. Jag har inte shoppat kläder på så många månader till mig själv. Det här låter kanske som en väldigt liten sak men kläder för mig har alltid varit väldigt viktigt och roligt, så det här känns lite jobbigt faktiskt. Jag längtar så efter att gå och kolla på kläder och köpa nytt!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!