Helgens äventyr

God förmiddag på er!
 
I Lördags så åkte jag buss med Lucas för första gången och gick på stan ( Mycket som blir "för första gången" ;) ) Det gick bra att åka buss men när jag skulle hem så gick jag. Jag älskar att gå med vagnen! Det är så otroligt skönt att jag har kommit igång med promenader <3 Men i alla fall när vi var på stan så skulle jag köpa nya kläder till Lucas eftersom att han vuxit ur det mesta och har nu stl 62. Jag skulle också köpa lite nya sommarkläder till mig men det blev bara kläder till Lucas. Jag kunde verkligen inte slappna av och bara kolla för det blev att Lucas var hungrig och inte ville ligga i vagnen osv. Men 1h och 30 min var jag på stan i alla fall :)
 
I Söndags så var vi hela familjen på marknad och vi hade kanon bra väder! Så nu har jag fått lite färg också <3 Men ett måste är att köpa parasoll till vagnen.
 
Jag har haft en händelserik helg och nu är det ny vecka igen. I dag kommer bästa J hit också och ska träffa Lucas. Hoppas att det är uppehåll så vi kan gå ut och gå :)
 
Ha en bra dag!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Jessica

Det var jättekul att få träffa er båda två idag. Det var länge sedan vi sågs och så var det supermysigt att få träffa Lucas också. :) Kram

Svar: Ja det var jätte roligt att vi träffades igår! :) Kram
Felicia

2014-06-16 | 18:43:19




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!